PARKLARDA UYGULAMA

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince kent genelinde gerçekleştirilen “Huzurlu Parklar” uygulamasında binlerce kişi ve araç denetlendi.

Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 14:22
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 14:22
guncelgazete.com

Uygulama kapsamında 10 bin 508 şahıs sorgulanırken, çevreye rahatsızlık verdiği tespit edilen 23 kişi hakkında işlem yapıldı.

Denetimlerde ayrıca 316’sı motosiklet olmak üzere toplam 1.174 araç kontrol edildi. Yapılan kontroller sonucunda çeşitli kural ihlalleri nedeniyle 161 sürücüye toplam 669 bin 447 lira idari para cezası uygulandı.