
Ziyaret sonrası Gaziantep Valiliğinden yapılan açıklamada, “Valimiz Kemal Çeber, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Önceki Dönem Cumhurbaşkanı Ersin Tatar’ı makamında ağırladı. Gazi şehrimizde gerçekleşen bu anlamlı buluşmada, Gaziantep ile kardeşimiz, yavru vatanımız KKTC arasındaki sarsılmaz gönül bağı ve tarihi bağlar vurgulandı.”