Özcan’dan parklarda huzur mesaisi

Gaziantep İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, kent genelindeki parklarda alınan güvenlik tedbirlerini yerinde inceleyerek vatandaşlarla bir araya geldi. Parklarda görev yapan ekiplerden çalışmalar hakkında bilgi alan Özcan, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve görüşlerini dinledi.

Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 13:08
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 13:08
guncelgazete.com

Ziyaret kapsamında parklarda yürütülen asayiş ve güvenlik uygulamalarını değerlendiren Özcan, vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.

Parklarda vakit geçiren vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştiren Özcan, güvenlik hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi amacıyla vatandaşların önerilerine önem verdiklerini ifade etti. Vatandaşlar da yapılan ziyaretlerden memnuniyet duyduklarını dile getirerek, güvenlik tedbirlerinden dolayı emniyet teşkilatına teşekkür etti.