
Süper Lig'in 20. haftasında Gaziantep FK evinde konuk ettiği Fenerbahçe’ye 1-0 yenildi. Karşılaşmanın tek golünü rfan Can Kahveci attı. Fenerbahçe, Edin Dzeko penaltıdan yararlanamadı.
ŞEHİTLER UNUTULMADI
Gaziantep FK'li futbolcular, maçtan önce ısınmaya üzerinde Türk bayrağı bulunan tişörtle çıktı. Taraftarlar ise maçtan önce "Şehitler ölmez, vatan bölünmez" sloganları attı.
TARAFTARLAR YOĞUN İLGİ GÖSTERDİ
Gaziantep FK ve Fenerbahçe taraftarları soğuk havaya rağmen takımlarını yalnız bırakmadı.