Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

“Kazandığımız için mutluyuz”

Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut, zorlu bir maçı kazandıklarını ve mutlu olduklarını belirtti.

Haber Giriş Tarihi: 05.11.2021 23:17
Haber Güncellenme Tarihi: 07.12.2023 15:40
Kaynak: İHA
“Kazandığımız için mutluyuz”

Maç sonu değerlendirmelerde bulunan Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut, "Zor bir maç oynadık. Bu zor maçta 3 puan aldığımız için mutluyuz. Sahada rakibe göre daha güçlü ve daha iyiydik. Bunun sonucu olarak da maçımızı kazandık. Maça genel olarak baktığımızda bizim için iyi geçti diyebiliriz. Özellikle defans olarak iyi oynuyoruz. Topun bizde kalma süresini daha da arttırmamız gerekiyor. Bu noktalara çalışmaya devam edeceğiz. Önümüzdeki haftalarda performansımızı daha da yukarılara çekmeyi düşünüyoruz. Hücum anlamında da kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. Futbolda üretmek zordur. Topun arkasında pozisyon almak daha kolay. Çalışmamız, daha sakin ve daha fazla yardımlaşmamız lazım. Bazı şeyler kolay olmuyor. Takımın alıştığı bir sistemi biz biraz daha geliştirmek istiyoruz" dedi.

"GÜNAY BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ"

Performansı ile dikkat çeken kaptan Günay Güvenç ile ilgili de açıklamalarda bulunan Erol Bulut, "Günay bizim için çok önemli ve değerli bir oyuncu. Bu sezon çok iyi gidiyor. Bugün de çok iyiydi. Takıma çok iyi kaptanlık yapıyor. Performansı da çok iyi. Günay'ın milli takım olayı ile ilgili konuşmak bana düşmez. O konuda yorum yapamam" ifadelerini kullandı.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.