Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Kantin işletmecilerine eğitim toplantısı

Kilis’te, okullarında faaliyet gösteren Kantin İşletmecilerine yönelik "Okul Gıdası Hakkında Tebliğ" kapsamında Mübeccel-Suphi Yavaşça Sosyal Bilimler Lisesi toplantı salonunda eğitim ve bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Haber Giriş Tarihi: 18.11.2021 12:25
Haber Güncellenme Tarihi: 21.11.2023 11:29
Kaynak: İHA
Kantin işletmecilerine eğitim toplantısı

İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Nuri Kökçüoğlu, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt’un katılımları ile gerçekleşen toplantıda Kantin İşletmecilerine Gıda ve Yem Şube Müdürü Osman Bolatkıran tarafından eğitim verildi. Karşılıklı soru cevap bölümünün de olduğu eğitimde konuşan Kökçüoğlu, "Hepimizin çocukları okul kantinlerinden alışveriş yapmakta olup kantinlerde hijyen kurallarına ve tebliğlere uyulması bu açıdan herkes için büyük önem arz etmektedir. Biz şu ana kadar kantinlerde yaptığımız kontrol ve denetimlerde büyük sorunlarla karşılaşmadık, bundan sonra da sizlerin dikkat ve gayretiyle karşılaşmayacağımızı ümit ediyorum. Ev sahipliğinden dolayı İl Milli Eğitim Müdürümüze teşekkür ederim" diye konuştu.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.