Kilis’te, okullarında faaliyet gösteren Kantin İşletmecilerine yönelik "Okul Gıdası Hakkında Tebliğ" kapsamında Mübeccel-Suphi Yavaşça Sosyal Bilimler Lisesi toplantı salonunda eğitim ve bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Haber Giriş Tarihi: 18.11.2021 12:25
Haber Güncellenme Tarihi: 21.11.2023 11:29
Kaynak:
İHA
İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Nuri Kökçüoğlu, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt’un katılımları ile gerçekleşen toplantıda Kantin İşletmecilerine Gıda ve Yem Şube Müdürü Osman Bolatkıran tarafından eğitim verildi. Karşılıklı soru cevap bölümünün de olduğu eğitimde konuşan Kökçüoğlu, "Hepimizin çocukları okul kantinlerinden alışveriş yapmakta olup kantinlerde hijyen kurallarına ve tebliğlere uyulması bu açıdan herkes için büyük önem arz etmektedir. Biz şu ana kadar kantinlerde yaptığımız kontrol ve denetimlerde büyük sorunlarla karşılaşmadık, bundan sonra da sizlerin dikkat ve gayretiyle karşılaşmayacağımızı ümit ediyorum. Ev sahipliğinden dolayı İl Milli Eğitim Müdürümüze teşekkür ederim" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kantin işletmecilerine eğitim toplantısı
Kilis’te, okullarında faaliyet gösteren Kantin İşletmecilerine yönelik "Okul Gıdası Hakkında Tebliğ" kapsamında Mübeccel-Suphi Yavaşça Sosyal Bilimler Lisesi toplantı salonunda eğitim ve bilgilendirme toplantısı yapıldı.
İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Nuri Kökçüoğlu, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt’un katılımları ile gerçekleşen toplantıda Kantin İşletmecilerine Gıda ve Yem Şube Müdürü Osman Bolatkıran tarafından eğitim verildi. Karşılıklı soru cevap bölümünün de olduğu eğitimde konuşan Kökçüoğlu, "Hepimizin çocukları okul kantinlerinden alışveriş yapmakta olup kantinlerde hijyen kurallarına ve tebliğlere uyulması bu açıdan herkes için büyük önem arz etmektedir. Biz şu ana kadar kantinlerde yaptığımız kontrol ve denetimlerde büyük sorunlarla karşılaşmadık, bundan sonra da sizlerin dikkat ve gayretiyle karşılaşmayacağımızı ümit ediyorum. Ev sahipliğinden dolayı İl Milli Eğitim Müdürümüze teşekkür ederim" diye konuştu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler