Başkan Doğan: "Aşure Birlik ve Beraberliğin Simgesidir"
Başkan Doğan: "Aşure Birlik ve Beraberliğin Simgesidir"
Nizip Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği program kapsamında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 14:25
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 14:26
Kaynak:
Haber Merkezi
guncelgazete.com
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Osmanlı Parkı, Okan Parkı ve Sebze Hali Meydanı'nda gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Aşure dağıtım noktalarını ziyaret eden Nizip Belediye Başkanı Ali Doğan, vatandaşlara aşure ikram ederek Muharrem ayını kutladı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Doğan, Muharrem ayının bereketini ve Aşure Günü'nün manevi coşkusunu vatandaşlarla birlikte paylaşmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Aşurenin birlik ve beraberliğin simgesi olduğunu ifade eden Doğan, "Aşure; farklı tatların, farklı renklerin aynı kazanda buluşup eşsiz bir lezzete dönüşmesidir. Tıpkı bu kaynayan kazan gibi bizler de Nizip'te tüm farklılıklarımızla biriz, beraberiz ve çok güçlü bir aileyiz. Bizim en büyük zenginliğimiz, bu topraklarda asırlardır büyüttüğümüz kardeşliğimizdir." ifadelerini kullandı.
Paylaşılan aşurenin hanelere bolluk ve bereket, ilçeye ve ülkeye barış, huzur ve kardeşlik getirmesini temenni eden Doğan, programa katılan vatandaşlara teşekkür ederek birlik ve beraberliğin daim olmasını diledi.
Vatandaşlar da aşure ikramı dolayısıyla Nizip Belediyesine teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Doğan: "Aşure Birlik ve Beraberliğin Simgesidir"
Nizip Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği program kapsamında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Osmanlı Parkı, Okan Parkı ve Sebze Hali Meydanı'nda gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Aşure dağıtım noktalarını ziyaret eden Nizip Belediye Başkanı Ali Doğan, vatandaşlara aşure ikram ederek Muharrem ayını kutladı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Doğan, Muharrem ayının bereketini ve Aşure Günü'nün manevi coşkusunu vatandaşlarla birlikte paylaşmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Aşurenin birlik ve beraberliğin simgesi olduğunu ifade eden Doğan, "Aşure; farklı tatların, farklı renklerin aynı kazanda buluşup eşsiz bir lezzete dönüşmesidir. Tıpkı bu kaynayan kazan gibi bizler de Nizip'te tüm farklılıklarımızla biriz, beraberiz ve çok güçlü bir aileyiz. Bizim en büyük zenginliğimiz, bu topraklarda asırlardır büyüttüğümüz kardeşliğimizdir." ifadelerini kullandı.
Paylaşılan aşurenin hanelere bolluk ve bereket, ilçeye ve ülkeye barış, huzur ve kardeşlik getirmesini temenni eden Doğan, programa katılan vatandaşlara teşekkür ederek birlik ve beraberliğin daim olmasını diledi.
Vatandaşlar da aşure ikramı dolayısıyla Nizip Belediyesine teşekkür etti.
En Çok Okunan Haberler