Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 83. sene-i devriyesinde gerçekleşen anma töreni, 15 Temmuz Demokrasi Meydanında Atatürk Anıtına çelenklerin sunulmasıyla başladı.
Haber Giriş Tarihi: 10.11.2021 14:03
Haber Güncellenme Tarihi: 24.11.2023 10:50
Kaynak:
İHA
Tüm yurtta olduğu gibi Gaziantep’te de saat 09.05’te sirenler çalınarak iki dakikalık saygı duruşunun ardından İstiklal Marşımızın okunması ile birlikte bayraklarımız yarıya indirildi.
Törene, Vali Davut Gül, 5.Zırhlı Tugay Komutanı Hacı Halil Osma, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, diğer protokol üyeleri ile askeri, adli ve idari erkân temsilcileri katıldı.
Törenin ardından Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’nde anma programı düzenlendi.
Programda, günün anlam ve önemini belirten konuşmalar yapılarak, şiirler okundu. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün hayatını anlatan sunu gerçekleştirildi.
Hatice Lütfü Akcan Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından koreografi eşliğinde, zeybek gösterisi yapılarak, Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi okundu.
Programın ardından heyet Atatürk Anı Evini ziyaret etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ulu önder anıldı
Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 83. sene-i devriyesinde gerçekleşen anma töreni, 15 Temmuz Demokrasi Meydanında Atatürk Anıtına çelenklerin sunulmasıyla başladı.
Tüm yurtta olduğu gibi Gaziantep’te de saat 09.05’te sirenler çalınarak iki dakikalık saygı duruşunun ardından İstiklal Marşımızın okunması ile birlikte bayraklarımız yarıya indirildi.
Törene, Vali Davut Gül, 5.Zırhlı Tugay Komutanı Hacı Halil Osma, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, diğer protokol üyeleri ile askeri, adli ve idari erkân temsilcileri katıldı.
Törenin ardından Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’nde anma programı düzenlendi.
Programda, günün anlam ve önemini belirten konuşmalar yapılarak, şiirler okundu. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün hayatını anlatan sunu gerçekleştirildi.
Hatice Lütfü Akcan Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından koreografi eşliğinde, zeybek gösterisi yapılarak, Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi okundu.
Programın ardından heyet Atatürk Anı Evini ziyaret etti.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler